הקרב על ראשות הליכוד • "ראש הממשלה עסוק בפוליטיקה קטנה"

    איתי גדסי | צילום: קובי גדעון No Comments on הקרב על ראשות הליכוד • "ראש הממשלה עסוק בפוליטיקה קטנה"
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להודיע על הקדמת הבחירות הפנימיות במפלגתו ועריכתם בעוד כחודשיים, כך פורסם אמש.

    שר התחבורה ישראל כץ הודיע כי הוא מתנגד למהלך והודיע כי הבחירות יערכו כמתוכנן חצי שנה לפני קיום הבחירות לכנסת, לדבריו, "בניגוד לשמועות, הבחירות לראשות הליכוד לא יוקדמו ויתקיימו בהתאם לחוקת הליכוד, כחצי שנה לפני הבחירות הבאות. ממשלת הליכוד, בראשות בנימין נתניהו, מצויה בעיצומה של מערכה מול הטרור האיסלמי ומתמודדת מול אתגרים בטחוניים, מדיניים וכלכליים מורכבים, ובוודאי שאין זה הזמן למהלכים פוליטיים שעלולים להקשות ולהוביל לערעור היציבות הפוליטית בישראל".

    גם השר לשעבר גדעון סער יצא נגד המהלך ובהודעה שפרסם נאמר כי "אני מתקשה להאמין שבאמצע גל טרור וביום בו הוא מכה ברעננה – ראש הממשלה עסוק בפוליטיקה קטנה".

    מי שתמך במהלך של נתניהו הוא ח"כ מיקי זוהר שאמר כי ראש הממשלה הוכיח מנהיגות איכותית ואחראית, ולכן ראוי שהתנועה תתלכד מאחוריו באופן גורף.

    ח"כ דודי אמסלם גם אמר כי "הבחירות ליו"ר מרכז הליכוד חשפו חיבורים בלתי סבירים בין ישראל כץ, חיים כץ וגדעון סער שעל פי הבנתי כל תכליתם לפגוע בראש הממשלה".

    "בזמן שהממשלה בהנהגת נתניהו מתמודדת מול אתגרים קשים מבית ומחוץ אני תומך בהצעתו של ראש הממשלה להביא את הנושא להכרעת המרכז כפי שמתחייב על פי החוקה ולקיים בחירות ליו"ר התנועה בעוד כחודשיים".



    0 תגובות